
Body Future

Body Future to gabinet dietetyczny i studio treningu personalnego, które nie ma swojej strony internetowej. Być może jesteś w takiej samej sytuacji i myślisz, że reklama nie jest dla Ciebie? Nic bardziej mylnego! System reklamowy Facebook Ads pozwala reklamować się firmom usługowym, które mają tylko fanpage. Kontakty do klientów zbierane są na kilka sposobów. Można skorzystać z wbudowanych formularzy, gdzie możemy zdecydować, czy zebrać numer telefonu, czy e-mail, a także zadać dowolne inne pytanie. Celem reklamy mogą być także:
– kontakty poprzez Whatsapp,
– połączenie telefoniczne z Twoją firmą,
– rozpoczęcie konwersacji w Messengerze lub na Instagramie.
To, jakie będzie ustawienie, zależy wyłącznie od tego, co będzie dla Ciebie wygodne.
Nikt tak dobrze nie przedstawi Body Future, jak jej założyciele – Roksana i Piotr. „Body Future to przestrzeń, w której zadbamy o Twoje zdrowie, ciało i urodę. Jedno miejsce, wiele możliwości. Projekt Nowe Życie czeka właśnie na Ciebie. Razem odzyskamy Twoją pewność siebie i radość z życia”.
Wyniki w pierwszym kwartale współpracy kształtowały się następująco:
Dzięki precyzyjnemu targetowaniu i eksperckiej optymalizacji kampanii udało się zrealizować założenia kampanii i stworzyć rentowny kanał pozyskiwania nowych klientów. Chcesz, aby Twoja marka osiągnęła podobne wyniki? Skontaktuj się z nami już dziś – wspólnie stworzymy strategię dostosowaną do Twoich potrzeb!
To była jedna z „tych” spraw, gdzie zajmowaliśmy się klientem bez strony internetowej, a jedynie z fanpagem. Sprawa była do ogarnięcia, choć trzeba było wiedzieć, jak do tego podejść. Kluczowe w tym przypadku było rozpoznanie grupy docelowej oraz jej oczekiwań i możliwości. Gdy już to zrobiliśmy, konfiguracja odpowiedniej kampanii była formalnością.
Bardzo ważne było stworzenie treści, które „zażrą”. Dlatego po publikacji każdego posta ostrożnie śledziliśmy statystyki fp. Badaliśmy, co odbiorcom się podoba, a co pozostaje dla nich obojętne. To pozwoliło nam skonstruować wywołującą emocje i skutecznie wzywającą do działania komunikację. Dzięki algorytmowi reklamowemu było to znacznie łatwiejsze i mogliśmy działać efektywniej na rzecz klienta. Dynamiczny przyrost leadów stanowi najlepszy dowód efektywności podjętych kroków.