Body Future

29 kwietnia, 2025

Opis klienta

Body Future to gabinet dietetyczny i studio treningu personalnego, które nie ma swojej strony internetowej. Być może jesteś w takiej samej sytuacji i myślisz, że reklama nie jest dla Ciebie? Nic bardziej mylnego! System reklamowy Facebook Ads pozwala reklamować się firmom usługowym, które mają tylko fanpage. Kontakty do klientów zbierane są na kilka sposobów. Można skorzystać z wbudowanych formularzy, gdzie możemy zdecydować, czy zebrać numer telefonu, czy e-mail, a także zadać dowolne inne pytanie. Celem reklamy mogą być także:

– kontakty poprzez Whatsapp,

– połączenie telefoniczne z Twoją firmą,

– rozpoczęcie konwersacji w Messengerze lub na Instagramie.

To, jakie będzie ustawienie, zależy wyłącznie od tego, co będzie dla Ciebie wygodne.
Nikt tak dobrze nie przedstawi Body Future, jak jej założyciele – Roksana i Piotr. „Body Future to przestrzeń, w której zadbamy o Twoje zdrowie, ciało i urodę. Jedno miejsce, wiele możliwości. Projekt Nowe Życie czeka właśnie na Ciebie. Razem odzyskamy Twoją pewność siebie i radość z życia”.

Specjalista od Social Mediów Łukasz

Wyzwania

Główne wyzwanie – stworzyć sukces Klienta. Rozwój spowodował rozbudowanie działalności o kolejne miasto. Nowy rynek, nowe wyzwania… Konieczne było przyciągnięcie uwagi kolejnych klientek zainteresowanych zabiegami kosmetycznymi i zebranie grupy śmiałków gotowych dokonać życiowej metamorfozy w nowo otwieranym studio. Naszym zadaniem stało się zebranie kontaktów do potencjalnych klientów mających do dyspozycji zaledwie trzycyfrowy budżet na każdą z usług. Jak niebawem się przekonasz – było to jak najbardziej wykonalne. Zebranych danych kontaktowych było wiele, a koszt ich pozyskania – bardzo niski. Grupa docelowa:
    • Każda z usług Klienta ma zupełnie inną grupę docelową – osoby o innych cechach behawioralno-demograficznych wybiorą konkretne zabiegi kosmetyczne, a zupełnie inne zdecydują się na trening w celu metamorfozy ciała. Facebook Ads pozwala emitować reklamy użytkownikom serwisu w wybranym obszarze, o określonej płci i wieku, a także wykazującym pewne zachowania czy zainteresowania. Należą do nich np. osoby korzystające z zabiegów kosmetycznych, uprawiające fitness itd. Daje to odpowiedni poziom dopasowania odbiorców reklamy do przekazu i pozwala uniknąć tzw. przepalania budżetu na niecelne emisje.
Kreacje:
      • Świeże treści na Facebooku to podstawa. Dlatego zadbaliśmy o wiele kreacji do emitowania i sprawdzenia. Często jedną usługę reklamowano kilkoma bannerami, z których po kilku tygodniach pozostawialiśmy wyraźnych faworytów. Oprócz tego daliśmy systemowi kilka wersji tekstu, aby algorytm reklamowy dobrał najskuteczniejsze treści. Reklamy regularnie były wymieniane, stąd nigdy nie nastąpiło tąpnięcie wyników spowodowane zmęczeniem materiału i irytacją użytkowników Facebooka i Instagrama, bombardowanych w kółko tymi samymi reklamami.
Ustawienia kampanii:
        • Kampanie początkowo nastawione były na wygenerowanie jak największej liczby emisji. Zainicjowane przez nas przedsięwzięcie dało kilkadziesiąt kontaktów, co oznacza, że algorytm miał odpowiednio dużo sygnałów, by przejść na strategię maksymalizacji liczby kontaktów. Po zebraniu potwierdzenia skuteczności w pierwszym miesiącu kampania mogła odtąd rozwijać się w kierunku coraz wyższej jakości ruchu.
 
        • W pierwszej kolejności celem było zebranie kontaktów. Dopiero w drugim kroku ważny był koszt kliknięcia i wyświetlenia reklamy. Dzięki temu wydatek na pozyskanie kontaktu z czasem był coraz niższy.
 
      • Dalsza poprawa skuteczności oznaczała, że nadszedł czas wykorzystać wsparcie sztucznej inteligencji istniejącej w ramach ekosystemu reklamowego Facebook Ads. Z jej pomocą możliwe było poszerzenie grupy odbiorców o osoby najbardziej do nich podobne i wykazujące wyższą szansę na pozostawienie danych kontaktowych. Oprócz tego Advantage+, bo tak to rozwiązanie się nazywa, wsparło nas przy doborze odpowiednich miejsc docelowych na Facebooku i na Instagramie.

Wyniki

Wyniki w pierwszym kwartale współpracy kształtowały się następująco:

  • Zebrano 324 formularze kontaktowe.
  • Każdy z nich kosztował średnio zaledwie 15,14 zł.
  • Koszt kliknięcia wyniósł 2,24 zł.
  • Koszt 1000 wyświetleń reklamy to 16,86 zł.
  • liczba wyświetleń wyniosła o 290 981.
  • liczba kliknięć to 2 193.
  • Kwartalny budżet to zaledwie 4 905,99 zł.

Dzięki precyzyjnemu targetowaniu i eksperckiej optymalizacji kampanii udało się zrealizować założenia kampanii i stworzyć rentowny kanał pozyskiwania nowych klientów. Chcesz, aby Twoja marka osiągnęła podobne wyniki? Skontaktuj się z nami już dziś – wspólnie stworzymy strategię dostosowaną do Twoich potrzeb!

To była jedna z „tych” spraw, gdzie zajmowaliśmy się klientem bez strony internetowej, a jedynie z fanpagem. Sprawa była do ogarnięcia, choć trzeba było wiedzieć, jak do tego podejść. Kluczowe w tym przypadku było rozpoznanie grupy docelowej oraz jej oczekiwań i możliwości. Gdy już to zrobiliśmy, konfiguracja odpowiedniej kampanii była formalnością.

Opiekun social mediów Witold

Bardzo ważne było stworzenie treści, które „zażrą”. Dlatego po publikacji każdego posta ostrożnie śledziliśmy statystyki fp. Badaliśmy, co odbiorcom się podoba, a co pozostaje dla nich obojętne. To pozwoliło nam skonstruować wywołującą emocje i skutecznie wzywającą do działania komunikację. Dzięki algorytmowi reklamowemu było to znacznie łatwiejsze i mogliśmy działać efektywniej na rzecz klienta. Dynamiczny przyrost leadów stanowi najlepszy dowód efektywności podjętych kroków.

Content marketing specialist Aleksander

Chyba wiesz co chcemy Ci
przekazać? Możesz
rozwijać się 10x szybciej
oraz 10X mądrzej

Szybka Wiadomość

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Checkboxes