GOOGLE ADS - TWÓJ MARKETINGOWIEC
DZIAŁAJĄCY 24/7
Marketing internetowy ma bardzo wiele różnych gałęzi. Nasze zadanie to obserwacja każdej z nich i sięganie tylko do takich, które charakteryzują się największym potencjałem. Jednym z oczywistych i intuicyjnych wyborów obecnie jest Google Ads.
Do najczęstszych zadań Google Ads nie należy zbudowanie marki czy marketing w klasycznym rozumieniu tego słowa. Zdecydowana większość klientów wybierających to narzędzie ma jeden cel. Szybką sprzedaż. Dobrze ustawiona kampania z odpowiednio ustawionym budżetem daje stabilność zwrotu, wykazuje się określoną przewidywalnością i możliwościami planowania na jej bazie. Wszystkim tym, czego każdy biznes potrzebuje, by ruszać dalej i móc robić kolejne kroki ku rozwojowi.
Pewnie nie musimy tego robić ale szybkie przypomnienie co wyróżnia ten model działań oraz kiedy i dlaczego należy się nim zainteresować
Natychmiastowa weryfikacja i ocena wyników – działamy na tu i teraz, wyniki oceniamy w zakresie miesięcznych kampanii. Szybko, prosto, bezlitośnie.
Precyzyjne targetowanie – Google Ads pozwala z iście zegarmistrzowską dokładnością określić grupy docelowe; to bardzo ważny aspekt naszej pracy. Ogromna grupa, szczególnie młodych firm, nigdy się nad tym nie zastanawiała. Naszym zadaniem jest uświadomić partnerom wagę targetowania, a także zadbać o precyzyjne trafianie w cel. W ten sposób wyświetlisz się potencjalnie najbardziej zainteresowanej grupie odbiorców. Dzięki temu ten model jest średnio dwukrotnie skuteczniejszy, jeśli chodzi o współczynnik konwersji od nietargetowanych metod marketingu.
Elastyczność – w każdej kampanii wspólnie decydujemy, ile na nią przeznaczamy. Jeśli w jej trakcie zdecydujesz się na zmianę w którąkolwiek stronę – nie ma problemu. W tym typie reklamy każda złotówka ma określony z góry potencjał, więc jesteś w stanie przygotować się na to, co będzie Ci ona w stanie zapewnić i czy jej potrzebujesz, czy nie.
UDOWODNIMY CI przy NISKIM
wkładzie, że to się opłaca!
Ten sposób promocji choć absolutnie nie jest nowy, potrafi w prosty sposób zweryfikować potencjalnego partnera biznesowego (firmę taką jak nasza) i sprawdzić czy rzeczywiście zna się na swojej robocie przy stosunkowo niskim wkładzie, czy może byłeś tylko częścią prowizji jakiegoś handlowca.
No dobra ale czy ten format ma wady? Oczywiście, że tak.
Przede wszystkim, nie buduje stałych wyników. Co to oznacza w praktyce? Zainwestowałeś w nowe mieszkanie i nie masz pieniędzy na reklamę w tym miesiącu, a tzw. ADsy były jedynym źródłem pozyskiwania klientów? No cóż, bez pieniędzy dla wuja Google na kolejną kampanię, nie będzie żadnej widoczności. Google ADs nie wpływa na wyniki organiczne. Dlatego zwykle staramy się, by narzędzie to było jedną z gałęzi pozyskiwania klientów.
Dodatkowo Google ADs jest bardzo mocno podatne na zmiany w działaniach konkurencji. Wczoraj Twoja reklama kosztowała 10.000 zł miesięcznie? Fajnie, w tym miesiącu za to samo zapłacisz 11.000 zł.
Czemu? Bo ceny kampanii kształtują się na zasadach „pokerowych”. Google bardzo sprytnie to wymyślił, by zarabiać na tym modelu jak najwięcej, jednocześnie odżegnując od siebie oskarżenia o windowanie cen.
To Ty i Twoja konkurencja je kształtujecie. Jeśli ta zaś uzna, że jest gotowa średnio płacić za kampanię 2 razy więcej niż miesiąc wcześniej, to będzie to kosztowało 2 razy tyle. Współpraca z nami pozwala w pewnym stopniu zminimalizować to podbicie, ale niestety, to nieodzowna cecha tego modelu.