
Mykozerca.pl

Z firmą Mykożerca współpracujemy od 7 miesięcy w ramach kampanii reklamowej Facebook Ads. To unikatowe laboratorium mykologiczne, w którym rozwijane są zaawansowane techniki pracy z grzybnią oraz produkowane najwyższej jakości growkity gatunku Psilocybe cubensis. Klient specjalizuje się w hodowli grzybni z zarodników pozyskiwanych od najlepszych mykologów na świecie, stale eksplorując nową genetykę, w tym krzyżówki i mutacje.
Dzięki sterylnym technikom i innowacyjnemu podejściu Mykożerca nie tylko tworzy produkty klasyczne, ale również oferuje nowości inspirowane aktualnymi fascynacjami właściciela laboratorium. Wszystkie growkity produkowane są w warunkach laboratoryjnych, zapewniających najwyższą jakość i bezpieczeństwo.
Wdrożenie analityki:
Kampania e-commerce wiąże się z koniecznością zaimplementowania analityki śledzącej zdarzenia, takie jak zakupy i dodania do koszyka. Znajomość wartości generowanej sprzedaży pozwala obiektywnie ocenić rentowność osiąganego zwrotu z wydatków kampanii. Zaimplementowaliśmy śledzenie poprzez Facebook Pixel oraz Meta Conversion API, czyli bardziej precyzyjne zaciąganie danych z serwera. Uzbrojeni w tę wiedzę byliśmy gotowi do zbudowania kampanii, którą zarówno opiekun, jak i algorytm, mogą interpretować i optymalizować.
Reklama bannerowa z tekstem:
Reklamy bannerowe z tekstem to format, który pozwala na jednoczesne przekazanie kluczowego komunikatu wizualnego i tekstowego. W przypadku Mykożercy skupiliśmy się na jasnym przedstawieniu oferty oraz wyróżnieniu unikalnych cech produktów, takich jak nowoczesne techniki produkcji i ekskluzywna genetyka grzybni.
Konfiguracja kampanii obejmowała:
Reklama bannerowa okazała się skutecznym narzędziem budowania świadomości marki i pozyskiwania nowych klientów.
Promowanie postów:
Promowanie postów z fanpage’a Mykożercy było drugim kluczowym celem kampanii. Ten format reklamowy polega na zwiększaniu zasięgu wybranych treści, które w naturalny sposób angażują odbiorców, przyciągając ich uwagę i kierując na stronę internetową lub do sklepu.
Konfiguracja obejmowała:
Dzięki tej strategii posty dotarły do szerokiego grona potencjalnych klientów, a zaangażowanie w treści przekładało się na wzrost rozpoznawalności marki i odwiedzin w sklepie. Promocja kolejnych postów wiązała się każdorazowo z wielotygodniowym wzrostem zwrotu z wydatków na reklamę o kilkaset procent.
Kampania podczas 7 miesięcy ciągle poprawiała swój wynik. Było to możliwe dzięki kilku czynnikom. Po pierwsze – cały czas optymalizowano dobraną strategię emisji. Dzięki temu algorytm dobierał je coraz uważniej. Ponadto – rozkład budżetu między reklamy był zmienny na podstawie najnowszych danych o skuteczności. Pozwoliło to prawidłowo rozłożyć wydatki. Po trzecie – aktualizowaliśmy emitowane treści, mając baczenie na poziom zaangażowania w wyświetlane treści. Nigdy nie doszło do sytuacji, by reklama wyczerpała już swój potencjał.
Porównajmy ostatni miesiąc współpracy z jej początkiem:
Wzrost jakościowy został dokonany przy jednoczesnym zwiększeniu skali kampanii:
Dzięki precyzyjnemu targetowaniu i regularnej optymalizacji kampanii udało się zrealizować cele kampanii i co miesiąc podnosić rentowność tego kanału sprzedaży.
Chcesz, aby Twoja marka osiągnęła podobne wyniki? Skontaktuj się z nami już dziś – wspólnie stworzymy strategię dostosowaną do Twoich potrzeb!
Branża klienta jest specyficzna, więc wymagała bardzo konkretnych i ostrożnych działań. Najpierw trzeba było wyodrębnić odpowiedni target na Facebooku, gdzie klient ma główny kanał komunikacji z odbiorcami, ale i sprzedaży swoich produktów. Dzięki starannie opracowanej kampanii opartej m.in. na banerach reklamowych z tekstem udało się nie tylko dotrzeć do dużego grona użytkowników portalu, ale i zachęcić ich do podjęcia konkretnych działań.
Odpowiednia segmentacja odbiorców, śledzenie efektów przygotowanych treści reklamowych, wsparcie AI przez wykorzystanie Advantage+. To część elementów, jakie złożyły się na sukces reklamy fanpage’a klienta. Stworzyliśmy treści, które przyciągały uwagę i budziły zainteresowanie oraz – co ważniejsze – chęć posiadania produktu. W rezultacie udało nam się dotrzeć do bardzo szerokiego grona, zbudować pozycję marki, ale i pomóc w poprawie konwersji ruchu. Najlepszym wskaźnikiem efektów naszej pracy jest spadek kosztu konwersji, który obniżył się ponad 4-krotnie.