Spis treści

  1. W pierwszej kolejności w celu nadania dostępów należy zalogować się do usługi Google – https://business.google.com/locations.
  2. Następnie należy wybrać profil firmy, dla którego udzielamy dostępu i kliknąć jego nazwę.
  3. Po kliknięciu zostajemy przekierowani do karty „Twoja firma w Google”. Należy kliknąć trzy kropki obok informacji o kompletności uzupełnienia profilu i przejść do „Ustawienia profilu firmy”.

4. W następnym kroku powinny pojawić się przed nami trzy możliwe do wyboru sekcje. Wybieramy „Ustawienia i dostęp” i przechodzimy dalej.

5. Jeżeli mamy uprawnienia właściciela Profilu Firmowego, powinna pojawić się przed nami ramka z przyciskiem „Dodaj”.

6. W ostatnim kroku musimy uzupełnić formularz dodania użytkownika. W tym miejscu wpisujemy adres użytkownika, który powinien dotrzymać dostęp do Profilu Firmowego oraz poziom dostępu. Do wyboru mamy dwie opcje – Właściciel lub Menedżer. Na koniec klikamy przycisk „Zaproś”. Użytkownik, któremu przyznaliśmy dostęp, otrzyma na swoją skrzynkę pocztową zaproszenie, które musi następnie zaakceptować.